|  | 

Pozostałe

Internet wrocław

Internet AirMax – podłączany na podstawie wielu technologii
Internet AirMax jest podłączany na bazie dowolnych technik. Łącza światłowodowe pozwalają uzyskiwać prędkość kilkuset Mb, przy wykorzystaniu urządzeń w standardzie 10 Gb. Poza łączami światłowodowymi w ramach internet wrocław udostępnione są też podłączenia bezprzewodowe. Są to 3 ultra szybkie technologie dostępu. Pierwszą z nich jest podłączenie na bazie urządzeń pracujących w technologii 802.11 n, umożliwiające pozyskanie prędkości 450 Mb. Nie ma w tym wypadku limitu danych, a łącze jest nad wyraz stabilne, abstrahując od warunków atmosferycznych. Nie ma także mowy o tak zwanym efekcie wieczoru. Druga opcja to standard 802.11 ac, gdzie ma miejsce przesyłanie danych z prędkościami wyższymi niż 1 Gb. Wiąże się to z takimi samymi walorami jak opcja pierwsza. Opcja trzecia to standard 802.11 ad, działający z prędkością 7000 Mb. To pozwala na znaczące zwiększenie prędkości. Przepustowości rzędu paru Gb pozwalają na niezakłóconą pracę z plikami multimedialnymi najwyższych dostępnych rozdzielczości oraz jakości obrazu wraz z dźwiękiem.

internet-wroclaw

ABOUT THE AUTHOR

Podobne wpisy:

  • Speed test

    Nowoczesny test, pozwalający sprawdzać prędkość łącza FastTest to nowoczesny test, pozwalający sprawdzać prędkość łącza. Technika wykorzystywana do wskazanego testu minimalizuje pomyłki, nawet gdy dochodzi do przetestowania nad wyraz szybszych łączy. Otrzymany wynik bez wątpienia odzwierciedli prędkość Internetu. Sprawdzić przez speed test można: download oraz szybkość wysyłania. Zaprezentowany test przygotowany jest szczegółowo, więc jako wiarygodny test

  • Magnesy reklamowe

    Odblaskowe magnesy marketingowe Najbardziej zwracamy szczególną uwagę na magnesy barwne, gigantyczne odblaskowe. I to właśnie takie magnesy marketingowe są najentuzjastyczniej wytwarzane, zwykle projektowane. Wszystkie agencje marketingowe świetnie znają rynek, znają klienta. Wiedzą, co przykuwa szczególną uwagę, a co jest kompletnie ignorowane. Producent płaci za reklamę, za jej organizacja i potrzebuje, żeby była to reklama wydajna.

Wpisy: